tirsdag 25. oktober 2011

Jeg liker liftgardiner

Til tross for litt redigering ble gardinen mørk. I virkeligheten er den lys og flott.
Jeg har en forkjærlighet for liftgardiner. Jeg husker jeg skulle pusse opp rommet mitt da jeg bodde hjemme, og mitt største ønske var liftgardiner. De måtte spesialsyes og jeg fikk designe dem selv. Jeg likte dem svært godt. Skuffelsen var stor da lillesøster overtok rommet da jeg flyttet ut, og ville endre min lyse stil totalt. 

Nå har jeg derimot min egen leilighet, og jeg ville ha liftgardiner. Det er praktisk, lystett, skjermende, og samtidig slipper de mye lys inn i rommet når de henger oppe. Jeg synes det er stilig både innenfra og utenfra. Vinduene er 2,20 så liftgardinene måtte spesialsyes igjen. Vi har en på badet (bildet), en på soverommet, og en på gjesterommet.
Jeg er fornøyd. Veldig fornøyd!

Nå skal jeg lage fiskepinner av torsk med sesamfrø på, hvitløkspotetmos, salsa og salat til.
God middag til dere alle!

2 kommentarer:

  1. Liftgardiner er såå vakkert! Herlig :)

    Så koselige kommentarer du alltid legger igjen hos meg. Du gjør meg glad.

    Hvis jeg noen gang er i Bergen, så må vi treffes!
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Liftgardiner er lekkert og praktisk, tror vi skal gå for liftgardiner eller plissegardiner på kjøkkenet. jeg ahr også kjøpt et dusjforheng jeg skal sy om til liftgardin - det går bare ikke så fort i de svingene.

    Setter veldig stor pris på kommentarene du legger igjen hos meg. Ønsker deg en magisk kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat du legger igjen en liten hilsen. ♥