tirsdag 7. august 2012

Hverdag og stor glede


Jeg elsker hverdager og alt det innebærer. 
Jeg liker å være tilbake i Bergen, og gjøre "vanlige" ting. 
Jeg tror faktisk jeg får mer overskudd av hverdager enn av ferie.

Tidlig morgen.
Havregrøt med nektarin. 
Flere store kopper te i løpet av dagen.
Lesing og notatskriving.
Butikkhandling.
 
 
Uansett er det lett å nyte hverdagene når ytterligere 11 dager ferie på Østlandet venter.
 
Dagens store glede:
Et lite undervidunder er født.
Bestevenninnen min har fått en liten prinsesse.
Så en vanlig tirsdag er blitt uvanlig.
Men likevel en hverdag.

5 kommentarer:

  1. Du skriver så nydelig om livets hverdager - og om de små gledene (som ulltrøye-skille, ja...hehe!) Jeg smiler når jeg besøker deg, og jeg smiler når jeg leser dine ord inne hos meg. Blir bare så glad :) tusen takk for alt du gir. Er gla for å høre at du nyter dagene med små og store gleder, og at du har 11 nye feriedager å glede deg til :) Nyt timene. Mange klemmer til deg, du fine :)

    SvarSlett
  2. Så hyllelig med babyen da:) tror det er viktig at man lar hverdagene være viktige. Det er de det er flest av. Kos deg med hverdagene. Klem

    SvarSlett
  3. Så herligt at venninna di har fått ei lita prinsesse,dei er så skjønne dei små:)
    Eg og liker kvardagen best,då går det i de faste og vante og det er på ein måte bra og det:)
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Hverdager er gode de, men jeg velger å nyte ferien litt ennå :) har fremdeles en uke igjen før jobben kaller, men skal jo bli godt å komme igang igjen etter syv uker fri :)
    Nyt hverdagen din du :)
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  5. Hverdagene kan være fine de- fint med en fast rytme på ting synes jeg. En fødsel derimot blir aldri noe hverdagslig- et barn er et like stort mirakel hver gang.

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat du legger igjen en liten hilsen. ♥