onsdag 9. mai 2012

Ikeagleder

 

 - Venninnetur 
- Ny, stor og flott Ikea.
- Hvit, fin bakebolle
- Klar, høy vase med plass til yndlingsblomsten ranunkler
- Isbitform med søtt blomstermønster
-  Mange, hvite, herlige kubbelys
 - En liten bamse til Lykke
-  Grå grytekluter i silikon - genialt siden de bare kan vaskes etter kontakt med mat.
(Ikke så genialt for meg som brenner meg lett.)
 - Kort med ulike fine vårblomster.
- Fullkornsskorper som er et lett og godt mellommåltid.
- Et hvitt, teppe som jeg bare elsket.  
(Nesten ingen unødvendige ting denne gangen, så jeg er veldig fornøyd.) 

2 kommentarer:

  1. Ååå kjenner at eg glede meg så enormt,kommer vel til å få gledelig sjokk der inne,hihi:)
    Skal spare litt nå slik at eg har litt å handle for,trenger ny sofa og tenkte å handle ein på Ikea!
    Fin fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Høres ut som en BRA dag!!

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat du legger igjen en liten hilsen. ♥