søndag 6. mai 2012

Problemløsning og et par timer helgefri

 De siste fem dagene har vært hektiske, og de kommende tre ukene ser også ut til å innholde mer enn timene kan bære. Lite søvn, dårlig humør og stresseksem er konsekvensen.
 Det var på tide å ta seg selv i nakken, og kutte ut noen aktiviteter. 

Bursdagsselskap for en god venninne måtte blant annet bortprioriteres,
 og styreverv i en flott forening måtte settes på pause frem til høsten.
Det er det bare jeg som taper på å slite meg helt ut.

Så nå sitter jeg nydusjet i sofaen, i pysjbukse, spiser en herlig bærsalat, og nyter en rundreise på finfine blogger, og kjenner energien kommer strømmende tilbake. 
Jeg stiller ikke med blanke ark, men jeg er klar for en ny uke.

2 kommentarer:

  1. Så fint du skriver, Katrine - og så viktig det du sier - å ta hensyn til deg selv når du kjenner du faktisk må det. Bra! Man skal ikke presse seg for mye, da kan du ende opp med en voldsom smell....så ta deg noen velfortjente pustepauser, spis herlige bærsalater og legg vekk dårlig samvittighet. Som du sier,du har ingenting igjen for å slite deg ut. Plei deg selv litt og ta godt vare på deg selv! :) Jeg håper du får en uke som gir, og ikke tar, energi.
    Også vil jeg bare takke deg for det du skriver til meg på bloggen min. Jeg opplever virkelig at vi er "på nett",du viser en så evne til å forstå og sette deg inn i, at jeg blir helt rørt. Jeg er utrolig gla for å ha "truffet" deg og funnet bloggen din. Du beriker meg. Tusen takk - og mange klemmer til deg :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for så utrulig koselig kommentar på bloggen min,setter så pris på det:)alltid såå kjekkt å oppdage nye blogger,supert:)
    Du har ei flott blogg,legger meg til som følger eg så eg kan titte innom deg igjen,ønsker deg ei flott ny veke,ta vare på deg sjølv det er viktig!
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat du legger igjen en liten hilsen. ♥