søndag 2. februar 2014

Hverdagsgleder


Nå liker jeg:
Den danske tv-serien Rita.
Å lese Liza Marklund bøker på toget.
Appelsiner. C-vitaminer.
Nute-te. Tusen takk Elisabeth.
Serviset arvet etter pappas tante Ingrid.
Muuto lampen over spisebordet.
Langtidshevet brød stekt i jerngryte.
Sedertreet uten pynt som fremdeles står i stuen.
Nå er det ikke juletre. Bare tre. Jeg elsker det.
Perleblomster med fine små perler på.
Fersk ingefær, kokosmelk og koriander.
Ny mørkeblå Aiayu pute.
Lyslenken med snøkrystaller fra Ikea.
Hobbyonsdager med fine venninner.
Snø. Snøkrystaller. Snøfall. Snø.
Kreative, små prosjekter.

3 kommentarer:

  1. Hei! Lenge siden jeg har lagt igjen et lite spor inne hos deg. Dette var da mye å like/glede seg over. Jeg begynte å se på Rita selv, men plutselig forsvant tiden og jeg ble aldri ferdig! Men jeg MÅ se resten, den serien er bare priceless, haha! Perleblomster, bøker, te og tid sammen med fine venninner er heller ikke til å kimse av :) Håper du er tilbake snart!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Katrine

    Nydelig du har det. Den lampen over kjøkkenbordet var helt fantastisk!
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg
    God klem og god helg
    Tonje

    SvarSlett
  3. Så fint det er hos deg!
    Har scrolla meg nedover bloggen og er herved ny, fornøgd følger (bloglovin' :)
    Eg har også dilla på Rita og kryssar fingrane for ny sesong!

    Ønsker deg ei fin veke :)

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat du legger igjen en liten hilsen. ♥