onsdag 19. oktober 2011

Lys og varme

Ingenting er bedre enn å få varme fra telys. Det er en god energikilde som gjør at jeg kan spare strøm. Christian er ikke helt enig, og har satt på ovnen i stuen. Oktober er høst, og høst er kulde, så da er det greit å øke strømforbruket sier han. Jeg sitter på soverommet og leser. Det er blitt ettermiddag, og det er kaldt. Lue på hodet, ullgenser, og det alltid gode skinnet på stolen klarer ikke å holde den kalde Bergensluften ute. Jeg tar derfor frem mange telysholdere og plasserer i vinduet. Det er ikke nok med lykten som står der til daglig, og vips ble det kjempekoselig og varmere. Jeg liker høst, og jeg elsker telys.

4 kommentarer:

  1. Telys er fabelaktig! Nydelig bilde :)

    Ønsker deg en fabelaktig kveld. Her er det kos og tv :)

    Klemklem

    SvarSlett
  2. Å, høsten er stearinlys, og det er sååå koselig!!! Så koselig!

    Tusen takk for kjempefin kommentar - og da fant jeg jo bloggen din også!!

    Ha en strålende torsdag

    SvarSlett
  3. Hei..og takk for fine ord..
    Jeg tenner lys&lykter disse dager..elsker det!!
    Og du..det du skrev om tipsboksen kunne brukes til lapper til meg...det ble oppfulgt ..plutselig så jeg en liten lapp fra 16 åringen..om at jeg var den beste mamma i verden..he he..Kos!!
    Ha en fin kveld!!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Jeg elsker levende lys!! Koselig bilde!

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg :-) Ønsker deg en fin kveld! Klem fra Livy

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat du legger igjen en liten hilsen. ♥