fredag 24. februar 2012

Eksamenslesing

 Dette er min tilværelse for tiden. Jeg er blitt avhengig av lapper. Fargerike lapper med alle slags momenter og viktige ting å huske på. Jeg tror det hjelper, selv om det ser ut som det reneste kaos. Det er i så fall ikke det eneste stedet med kaos for tiden. Her er det kaos både i hodet og i leiligheten. Vi har Lykkehår overalt, men kanskje kan det også bety lykke..?

40 studiepoeng skal avlegges i løpet av tre dager på to eksamner neste uke. Det kiler i magen, pusten stopper nesten opp og jeg blir litt uvel, men jeg skal klare det. Selvsagt skal jeg det. Nå har jeg lest på fagene i seks måneder, og burde klare å få noe ut av eksamensoppgavene. Angsten skal ikke få fange meg fullstendig. Strenge krav til meg selv sender jeg vekk. Jeg gjør jo så godt jeg kan, og mer kan jeg ikke forvente av meg selv. Punktum.

1 kommentar:

Tusen takk for at akkurat du legger igjen en liten hilsen. ♥