tirsdag 16. juli 2013

Solen skinner

Solen skinner både ute og inne.
Jeg har fått jobb. Endelig.
Vi har flyttet inn igjen.
Badet er nesten ferdig. 
Dusjveggene gjenstår. 
Den ene eksploderte i hendene på rørleggeren.
Gjesterommet er ferdig.
Vi har hatt helgebesøk av Christians bror med familie.
Ekstrem vasking, rydding, jobbing + rørlegger som fikset toalett på en lørdag måtte til.
Nå har vi tid til å slappe litt av. Sitte stille.
Drikke te. Lese et blad. Spise en tomat fra tomatbusken. 
Sitte i den nye gode stolen. Se på utsikten.
 Lage ordentlig middag. 
Kos.

Vi er superfornøyd med stuen. 

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med jobbtilbud! Deilig å kunne senke skuldrene og bare nyte sommeren nå - håper du klarer det mellom oppussingen ;)

    SvarSlett
  2. Så fin blogg du har, la meg til som følger jeg ;)
    Gratulerer med ny jobb.
    Så kjekt at du likte skrivebord løsningen min, veldig lettvint :D

    Ha en fin torsdag!
    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Så herlig at du endelig har fått deg jobb - gratulerer så mye :)
    Og jeg misunner deg ikke så rent lite med innflyttingen. Her står fremdeles alt på hodet og vi jobber 07-22 hver enste dag. Blir ikke mye ferie og tid til å nyte det deilig sommerværet for å si det sånn :) Men nå begynner vi endelig å se en ende på det hele!

    Nyt tiden, solen, stolen og bladet. Det har du fortjent :)

    SvarSlett

Tusen takk for at akkurat du legger igjen en liten hilsen. ♥